مقالات وقت سفارت فرانسه

مقالات وقت سفارت فرانسه

مطالب دیگر

شهری هزار رنگ در کشور کانادا

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

شهر بسیار زیبای St. John's در استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا واقع شده است. شهر سینت جانز  به عنوان بزرگترین شهر این استان در نظر گرفته شده وبه عنوان رنگارنگ‌ترین شهرهای دنیا مشهور می باشد. معمولا انسان توقع دارد این رنگ‌های شاد و خانه‌های رنگین‌ را در مکان‌هاو شهر هایی  که اغلب گرم و آفتابی هستند ببیند. سینت جانز همیشه خنک است، با این وجود این سردی ساکنان محلی را از رنگ کردن خانه‌هایشان با رنگ‌های روشن و شاد منصرف نکرده است.

طبیعت دست نخورده این شهر، فعالیت‌های بیرونی متنوع و بسیاری را برای گردشگران تور کانادا فراهم می‌کند. پارک Pippy یکی از بزرگترین پارک‌های شهری کانادا است و در برگیرنده زمین‌های گلف، مسیرهای اسکی و کوهنوردی و جانداران و گیاهان گوناگون است. پارک Bannerman با سبک ویکتوریایی‌اش یک زمین بیس‌بال و یک استخر شنا داشته و میزبان رویدادها و فستیوال‌های بسیار در طول سال است. این شهر همچنین برای فرهنگ سرزنده و موزه‌ها و گالری‌های متعددش مشهور است.

شهر St. John's بدون شک مقصدی جذاب است. از معماری منحصر به فرد و فرهنگ غنی‌اش گرفته تا فعالیت‌های بیرونی و رویدادهای متنوعش، سینت جانز شهری عالی برای دیدن در تور کانادا است. تابستان‌های این شهر گرم و زمستان‌هایش نسبتا معتدل هستند. در تمام طول سال می‌توان از جذابیت‌های این شهر لذت برد. فرودگاه سینت جانز این شهر را به دیگر شهرهای کانادا، شهرهای آمریکا، لندن و دوبلین متصل می‌کند. شما همچنین می‌توانید با اتوبوس یا قایق و از شهرهای مختلف کانادا به این شهر برسید.

 

از ما حمایت کنید