مقالات وقت سفارت فرانسه

مقالات وقت سفارت فرانسه

مطالب دیگر

پاسپورت کشور گواتمالا

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

بسیاری از افراد به دلایل مختلف به پاسپورت دوم نیازمند هستند  و برای انجام کار های مختلف و یا یکسری از دلایل شخصی و خاص به این نیاز دارند تا از پاسپورت کشور های دیگر استفاده کنند.پاسپورت دوم معمولا اعتبار بهتری نسبت به پاسپورت کشور خودمان دارد و می توان به وسیله پاسپورت دوم بسیاری از امور را به سهولت انجام داد به عنوان مثال بسیار از افراد هستند که به دلیل شغلی که دارند یا تجارتی که انجام می دهند مجبورند دائم و در لحظه های گوناگون به کشور های مختلف سفر کنند و نمی توانند همواره از ماه ها قبل برای گرفتن ویزا اقدام کنند اما انها می توانند به وسیله دریافت پاسپورت های دوم به بسیاری از کشور ها بدون دریافت ویزا سفر کنند.در ادامه با ما همراه باشید.

 اخذ پاسپورت کشور گواتمالا

اخذ تابعیت و پاسپورت گواتمالایی در بین تجار و بازرگانان بسیار محبوب بوده و دلیل آن نیز به قیمت بسیار پایین آن نسبت به سایر کشورها و صدور ۴۵ روزه آن می‌باشد. شما می‌توانید با اهدای مبلغ ۶۰.۰۰۰ دلار آمریکا برای ظرف مدت ۴۵ روز و برای همیشه صاحب اقامت و پاسورت گواتمالا شوید.

گواتمالا را می‌توان به عنوان پاسپورت دوم ارزان شناخت که به دارنده آن این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به ویزا به ۱۱۸ کشور جهان از جمله کلیه کشورهای اروپایی و بریتانیا، اوکراین، روسیه، کلیه کشورهای آمریکای جنوبی، ژاپن، سنگاپور و… سفر کند. اما همانطور که گفته شد ارزان بودن پاسپورت این کشور باعث محبوبیت بیشترش به نسبت پاسپورت دومینیکا یا سایر کشورها شده است.

شرایط دریافت پاسپورت کشور گواتمالا

شما با پرداخت حداقل ۶۰.۰۰۰ دلار آمریکا به عنوان هدیه به صندوق توسعه ملی گواتمالا در مدت ۴۵ روز صاحب گذرنامه این کشور خواهید شد اما برای تمدید آن باید حداقل برای سال اول ۲۱ روز و برای دو سال بعدی هرسال ۲۸ روز در این کشور اقامت داشته باشید. در غیر اینصورت تابعیت این کشور از شما گرفته خواهد شد و مبلغ مسترد نخواهد شد.

مدارک موردنیاز

برای خرید پاسپورت دوم باید تمامی مدارک زیرا را به صورت کامل به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهید:

  • تکمیل و ارائه فرم درخواست
  • گذرنامه اصلی متقاضی
  • ویزا یا مهر ورود به گواتمالا
  • اثبات سلامتی کامل در زمان ورود به گواتمالا با ارائه مدارک پزشکی
  • گواهی ثبت احوال از کشورهایی که بیش از یکسال در آن‌ها اقامت داشته بودید.

 

 

از ما حمایت کنید