مقالات وقت سفارت فرانسه

مقالات وقت سفارت فرانسه

مطالب دیگر

راهنمای دریافت ویزای کشور نپال

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

کشور نپال از کشور های زیبایی است که دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است اما بسیاری از افراد تنها با یکی از جاذبه های کشور نپال اشنایی دارند و این جاذبه قله اورست است که مرتفع‌ترین مکان روی کره زمین محسوب می شود.وهمین قله زیبا سبب مشهور شدن کشور نپال شده و بسیاری از طبیعت دوستان و کوهنوردان برای فتح این قله باشکوه به کشور نپال سفر می کنند.در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه اخذ ویزای کشور نپال اشنا شوید.

راهنمای اخذ ویزای کشور نپال

سوال اصلی اینجاست که چرا باید اصلا به نپال سفر کنیم؟ اول اینکه شکی در این نیست که کشورهای جنوب شرق آسیا کلا جذاب هستند و سفر کردن به این دسته کشورها می‌تواند تجربیات بسیاری خوبی را برای شما به همراه داشته باشد، چراکه آداب، رسوم و فرهنگ آن‌ها با تمام کشورهایی که تابحال به آن سفر کرده‌اید متفاوت است.

نپال کشوری کاملا کوهستانی است که بیشتر مردم و محدوده این کشور بر فراز یا در دامنه رشته کوه هیمالیا قرار گرفته است. جالب است بدانید که این کشور توسعه چندانی پیدا نکرده و اغلب اهالی مشغول به کشاورزی و دامپروی هستند و از این راه امرار معاش می‌کنند. عمده محصولات کشاورزی این سرزمین برنج، لوبیا و ذرت است. همچنین بهتره بدونید که ۸ قله از ۱۴ قله بلند دنیا در این کشور واقع شده و با این شرایط چطور میشه به دیدن این کشور شگفت انگیز نرفت؟

کنسولگری نپال در تهران

آدرس: تهران- خیابان مطهری- خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی- خیابان ۲۶- پلاک ۱۰- واحد ۱۷

تلفن: ۸۸۸۴۵۶۵۸-۰۲۱

فکس: ۸۸۸۲۵۴۱۳-۰۲۱

 دریافت ویزای کشور نپال در بدو ورود

اتباع ایرانی که قصد سفر به کشور نپال دارند را نیازی به اخذ ویزا از سفارت این کشور در تهران ندارند و می‌توانند به راحتی در فرودگاه مقصد ویزای این کشور را دریافت نمایند. البته به نکات زیر توجه کنند تا با مشکلی مواجه نشوید:

  • پر نمودن فرم مربوطه که در فرودگاه یا مرز زمینی نپال به شما داده خواهد شد.
  • هنگام سفر به نپال یک قطعه عکس رنگی به همراه داشته باشید (اگر همراه نبود، می‌توانید از عکاسی داخل فرودگاه استفاده کنید)
  • پرداخت هزینه
از ما حمایت کنید