مقالات وقت سفارت فرانسه

مقالات وقت سفارت فرانسه

مطالب دیگر

اب و هوای منطقه گردشگری ژانگجیاجی

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

یکی از معیار های اصلی انتخاب یک منطقه به عنوان مقصد مسافرت و گذاران ایامی خوش اب و هوای ان منطقه می باشد وشما همیشه با توجه به مزاج وسلیقه شخصی خود همواره قبل از سفر از اب و هوای مقصد خود مطلع شوید تا در هنگام رسیدن به مقصد با مسائل غیر منتظره ای روبه رو نشوید.چرا که بسیاری از افراد با برخی اب و هوای مناطق گوناگون ناسازگاری داشته و این سبب بروز بسیاری مشکلات شده و سفر به کام شما تلخ خواهد شد.با ماهمراه باشید تا با اب و هوای منطقه ژانگجیاجی چین  اشنا شوید.

ژانگجیاجی چین در عرض جغرافیایی میانی قرار دارد که باعث می‌شود آب و هوایش معتدل و ملایم باشد. دماها در این منطقه از چین به ندرت به بالای 35 درجه سانتیگراد و پایین‌تر از صفر درجه سانتیگراد می‌رسد. متوسط دما در طول سال در این منطقه از چین، 16 درجه سانتیگراد است و بارش باران نیز تقریبا در تمام سال وجود دارد.

Zhangjiajie در قسمت جنوبی و مرکزی چین قرار داشته و به خاطر قرار داشتن در منطقه آب و هوایی موسمی قاره‌ای، به خاطر رطوبتش مشهور است. 4 فصل این منطقه تفاوت‌های مشهودی با هم دارند و تابستان‌هایی داغ و زمستان‌هایی سرد را برای بازدیدکنندگان تور چین به ارمغان می‌آورند.

بهترین زمان برای رفتن به تور چین و بازدید از Zhangjiajie، بین ماه‌های آوریل و اکتبر است. بهترین جاذبه‌های توریستی برای بازدید در این دوره زمانی، Jinbian Brook، کوهستان Tianzi و Yuanjiajie در پارک جنگلی ملی Zhangjiajie هستند. ما توصیه می‌کنیم دو روز از تور چین خود را به بازدید از این مناطق اختصاص دهید.

 

فصل بهار در ژانگجیجاجی چین

متوسط دما در ژانگجیاجی چین در طول بهار 18 درجه سانتیگراد است، بنابراین لباس‌های آستین بلند با یک ژاکت و شلوارهای جین توصیه می‌شوند. در بهار بهترین ماه برای عکاسی در Zhangjiajie چین، آوریل است. برگ‌های درختان در جنگل سرسبز هستند و مناظر مه آلود کوهستان بعد از باران‌ها زیبایی خود را نشان می‌دهند.

فصل تابستان در ژانگجیجاجی چین

تابستان‌ها در ژانگجیاجی چین، روزها گرم و بعدازظهرها خنک است. جنگل پارک ملی ژانگجیاجی چین، هر روز در طول تابستان 8660 متر مکعب اکسیژن آزاد می‌کند، بنابراین اگر در تابستان به تور چین و به ژانگجیاجی رفتید تمیزترین هوای موجود در دنیا را تنفس خواهید کرد.

فصل پاییز در ژانگجیجاجی چین

بهترین زمان برای رفتن به تور چین و بازدید از Zhangjiajie پاییز است. در این موقع شما با باران، گرما و سرمای شدید مواجه نخواهید شد. البته توصیه می‌کنیم که زمان‌های تعطیلات روز کارگری (اول تا هفتم می ) و تعطیلات روز ملی چین (اول تا هفتم اکتبر) را برای رفتن به چین انتخاب نکنید. در این زمان‌ها بسیاری از توریست‌های داخلی چین از Zhangjiajie و Fenghuang بازدید می‌کنند و قیمت‌های تورهای داخلی و هتل‌ها 50 تا 100 درصد افزایش پیدا می‌کنند.

متوسط دما در طول پاییز در Zhangjiajie چین 20 درجه سانتیگراد است، بنابراین یک ژاکت سبک و شلوار همراه داشته باشید. برای دیدن رنگ‌های زیبای پاییزی این نقطه از چین، اواخر اکتبر تا اوایل نوامبر به Zhangjiajie چین بروید. Wolongling در کوهستان Tianzi و دهکده Yaozi دو تا از بهترین مکان‌ها برای دیدن رنگ‌های پاییزی درختان هستند.

فصل زمستان در ژانگجیجاجی چین

زمستان در ژانگجیاجی چین سرد است. متوسط دما در این زمان در این منطقه چین 4 درجه سانتیگراد است و بعضی مواقع بادهای شدیدی می‌وزد. اگر این زمان به چین رفتید توصیه می‌کنیم لباس‌های گرم و ضد باد همراه داشته باشید. بهترین زمان‌ها برای دیدن منظره‌های برفی کوهستان قبل و بعد از فستیوال بهاره چین (از نیمه ژانویه تا اواخر فوریه) است. در هر سال چند بارش سنگین برف اتفاق می‌افتد.

 

 

از ما حمایت کنید