مقالات وقت سفارت فرانسه

مقالات وقت سفارت فرانسه

مطالب دیگر

کار در کشور هلند

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 بسیاری از افراد در پی یافتن کار مناسب به کشور های مختلف سفر می کنند یکی از کشور هایی که می توانید در ان به دنبال شغلی مناسب باشید کشور هلند می باشد کشور هلند از کشور های خوب و پیشرفته ای است که در صورتی که بتوانید در هلند شغلی مناسب بدست اورید اینده ای خوبی در انتظارشما خواهد بود ومی توانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید اما کار در هلند نیز دارای سختی هایی می باشد که قبل رفتن به هلند باید با انها اشنایی داشته باشید تا با اگاهی تصمیم گیری کنید.

یکی از راه های مهاجرت به این کشور از طریق کار می باشد، که پس از اخذ اقامت از طریق کار نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت می باشد روش های دیگر نظیر اخذ ویزای تحصیلی جهت مهاجرت تحصیلی در این کشور و سرمایه گذاری نیز وجود دارند. تابعیت هلند از طریق تولد فرزند در این کشور وجود ندارد. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت، هزینه زندگی و شرایط ویزای کار در هلند ، حقوق کار و شرایط اقامت از طریق کار یا تخصص میتوانید با موسسات مهاجرتی مراجعه کنید.

کار دانشجویی در هلندامکان پذیر است اما باید قبل از شروع  اجازه کار هلندرا دریافت کرد. بسته به مقطع تحصیلی به شما اجازه کار تمام وقت یا اجازه کار نیمه وقت داده می شود.

پیدا کردن کار حقوقی در این کشور و دیگر کشور های اروپایی و آمریکایی بسیار مشکل می باشد، کار حسابداری و کار رشته IT در جزو مشاغلی است که نسبت به دیگر مشاغل دارای فراوانی بیشتری می باشد. شرایط کار مهندسی و کار فنی در این کشور نسبت به دیگر رشته ها مناسب تر می باشد. به طور کلی دانشجویان پس از اخذ پذیرش و اقامت تحصیلی میتوانند اجازه کار تمام وقت یا اجازه کار نیمه وقت را در کنار تحصیل خود داشته باشند.

فرصت های بسیاری برای افرادی که به دنبال مشاغل می باشند در نظر گرفته شده است. مشاغلی که با طیف گسترده ای از شرکت های بین المللی و چند ملیتی در آمیخته است. (شرکت های هلندی خود به تنهایی مواردی نظیر: گروه ING، گروه سلطنتی این کشور ، گروه شل، یونیلور، فیلیپس و Heineken را در بر خواهد گرفت). این درحالیست که بسیاری از سازمان های استخدامی با هدف استخدام کردن کارمندان خارجی وارد عرصه کار می شوند. کشور هلند بدلیل داشتن اقتصادی پایدار سرمایه گذاری های بسیاری بر بخش استخدام افراد داشته است و به علاوه جمعیت تحصیل کرده که 19 درصد آن را افراد خارجی شکل می دهد را در خود جای داده است. اگرچه نرخ بیکاری در سال های اخیر افزایش یافته است اما کشور هلند پایین ترین نرخ بیکاری در اتحادیه اروپا (6.4 درصد در ماه مارس 2016) را به خود اختصاص داده است نرخی که پایین تر از میانگین اتحادیه اروپا (8.8 درصد) خواهد بود. حداقل دستمزد دریافتی در هلند تا حد بسیاری بستگی به سن افراد خواهد داشت. این درحالیست که حداقل دستمزد در سال 2016 حدود 1524.60 یورو برای کسانی که زیر 23 سال سن دارند خواهد بود.

ساعات کار در هلند حدود 36 تا 40 ساعت در هفته خواهد بود. این درحالیست که امکان کار کردن 4 روز بیش تر از ساعات کاری برای افراد وجود خواهد داشت. قوانین کار در این کشور بسیار سازمان یافته می باشد و براساس ساعت های کاری نرمال (مابیین 9 صبح تا 5 بعد از ظهر) خواهد بود. جدا از مدیریت، از فرد کارمند انتظار نمی رود که بیش از حد ساعات کاری مشخص شده فعالیت نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قراردادهای کاری هلند و قوانین استخدام مابقی مقاله را مطالعه نمایید.

جهت اخذ مشاغل مورد نظر شما ملزم به صحبت کردن به زبان هلندی نخواهید بود. چرا که در حقیقت زبان انگلیسی مهم ترین زبان تجارت در اغلب شرکت ها خواهد بود، اما جهت افزایش فرصت های خود پیشنهاد می شود که این زبان را یاد بگیرید. این درحالیست که امکان همکاری با شرکت های بزرگ و بین المللی هلندی بدون دانستن زبان هلندی امکان پذیر نخواهد بود. اگر شما برای یک شرکت کوچک کار می کنید برای همکاری و حضور در جلسات به زبان هلندی نیاز خواهید داشت. باید بدانید که کسانی که به زبان های آلمانی، فرانسوی، فنلاندی و اسکاندیناوی مسلط می باشند در اولویت خواهند بود. اگر شما به فراگیری زبان هلندی علاقه مندید،مدارس بسیاری وجود دارند که شما را در این امر یاری خواهند کرد.

 

از ما حمایت کنید