مقالات وقت سفارت فرانسه

مقالات وقت سفارت فرانسه

مطالب دیگر

جاذبه های گردشگری ایتالیا

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

ایتالیا از کشور های زیبایی است که در صنعت گردشگری بسیار موفق بوده و دارای قدمت تاریخی زیادی است و گردشگران بسیاری برای بازدید از این اماکن تاریخی به ایتالیا سفر می کنند.از جاذبه های گردشگری ایتالیا می توان به رم اشاره کرد که این شهر باستانی بسیار برای گردشگران جذاب می باشد و این شهراولین مقصد گردشگران در اروپاست این شهر زیبا دارای اثار باستانی متعدد و پیشینه ای غنی می باشد در ادامه با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با ایتالیا بیشتر اشنا کنیم.

ایتالیا کشوری با مساحت 301،318  کیلومتر مربع در جنوب قاره اروپا و در دریای مدیترانه واقع شده و متشکل ازشبه جزیره و دو جزیره با نام های ساردنی و سیسیل است.آب و هوای این کشور در جنوب گرم و خشک و در شمال سرد است.پایتخت ایتالیا، شهر تاریخی رم نام دارد که از قدیمی ترین تمدن های جهان است.زبان رسمی  این کشور، ایتالیایی و واحد پول آن یورو می باشد.تور ایتالیا  یکی از پرطرفدارترین تورها در سراسر دنیا است.

 کشور ایتالیا از مهمترین و قدیمی ترین تمدن های جهان است که آثار تاریخی بسیاری از آن به جامانده است. امپراطوری روم یکی از قدرتمند ترین حکومت های جهان بوده و سالیان درازی در حال جنگ و کشورگشایی با کشورهای دیگر بوده است .کلیساهای مختلف و مجسمه های تاریخی، آثارباستانی کهن،ِ رستوران های مختلف با انواع غذاهای معروف جهان مانند پیتزا، اسپاگتی، پاستا،لازانیا و غذاهای ایتالیایی دیگری که اولین بار در این کشور پخته شده ، توریست ها و گردشگران بسیاری را به این رستوران ها و انتخاب تور ایتالیا جذب می کند.کشور ایتالیا از لحاظ مد و زیبایی جایگاه ویژه ه ای دارد و برای افرادی که علاقه مند به دیدن آثار باستانی کهن و خوردن غذاهای لذیذ و اصیل ایتالیایی هستند تور ایتالیا بهترین گزینه می باشد.

امپراطوری رم

تور ایتالیا با توجه به قدمت و آثار باستانی که داراست افراد مختلف را راغب به سفر به این کشور می کند.در حقیقت شما با انتخاب تور ایتالیا  و سفر به این کشور تجربه بی نظیری را به دست خواهید آورد.شهر امپراطوری و باستانی رم، پاتیتخت ایتالیا و اولین مقصد توریست‌ها در اروپا می باشد. در حقیقت دیدار از شهر رم با تاریخ هزارساله اش مانند یک موزه بزرگ و بدون انتهاست. حضور دائمی توریست‌ها و بناهای تمدن کهن، به این شهر در دنیا لقب شهر ابدی داده‌اند. رم زیبا، زنده و تودرتو می باشد. و به دلیل آب و هوای خوبی که دارد، در هر فصل سال پر از گردشگر است.مرکز تاریخی رم از میراث جهانی یونسکو است. شهر رم  پر است از مجسمه‌های زیبا، عجیب، و پر از قصه‌ی میکل آنژ، داوینچی، برنینی، آلگاردی و دیگر هنرمندان ایتالیایی. شاید در هیچ شهری در دنیا نتوان این حجم از مجسمه‌ها و آثار هنری را یکجا پیدا کرد. حضور آثار هنری و تاریخی در جای جای شهر حال و هوای دیگری را برای لذت بردن گردشگر ایجاد می کند.

برج زیبای پیزا

برج کج پیزا شهرتی جهانی دارد و یکی از چند بنای تماشایی است که در مرغزاری به نام “زمین معجزه” ساخته شده است. بنایی دیگر به نام دومو که اوج هنر تزیین با سنگ مرمر است در نزدیکی برج کج پیزا قرار دارد. دومو بزرگترین تعمیدگاه ایتالیاست و معماری داخلی آن اوج هنر طراحی آکوستیک می باشد. آرامگاه کامپو یکی دیگر از بناهای “زمین معجزه” است که به خاطر داشتن مجسمه ها و تابوت های سنگی رومی اش مشهور شده است. این بناهای ترکیبی خیره کننده از سبک های معماری مختلف هستند، از جمله سنگ مرمرها با طرح های هندسی منظم به سبک کاشی کاری اسلامی، ستون های سبک رومی و طاقچه ها و برج های سبک گوتیک است که یکی از عواملی است که سبب شده تا تور ایتالیا از برترین تورها باشد.

 

از ما حمایت کنید