وقت سفارت کانادا

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

وقت سفارت کانادا

 کانادا

 

وقت سفارت توریستی کاناداوقت توریستی کانادا

متقاضیان عزیزی که تمایل به بازدید جاذبه های کانادا – دیدار اقوام و دوستان و یا دعوتنامه جهت شرکت در کنفرانس –کنگره و بازدید کوتاه مدت را دارند می توانند این نوع ویزا را درخواست کنند

 

مدارک لازم جهت وقت توریستی سفارت کانادا

  • اصل پاسپورت متقاضیان از سال 2007 تا کنون ( اسکن تمامی صفحاتی که مهر و یا ویزا دارند)
  • ترجمه سند ازدواج برای متقاضیان متاهل
  • ترجمه شناسنامه
  • تکمیل فرم های family information –application personal
  • مدارک شغلی و یا خود اشتغالی با ذکر عنوان شغلی و درآمد سالیانه – تاریخ شروع به کار-حکم بازنشستگی-فیش مستمری بگیری-کارت بازرگانی و گواهی اتاق بازرگانی برای تجار-پروانه طبابت و مطب –پروانه نظام مهندسی یا جواز ساخت برای مهندسین-روزنامه رسمی (آگهی تاسیس) برای کارفرمایان
  • دعوتنامه – که می تواند انواع مختلفی باشد بعلاوه اراِئه کارت شهروندی Canadian citizenship card یا شناسنامه کانادایی Canadian birth certificate و یا PR card از سوی دعوت کننده .در صورت امکان ارائه فرم های T1 یا T4 تاثیر بسزایی در این پروسه دارد .(در صورت عدم وجود دعوتنامه میتوان از رزرو هتل و رزرو پرواز نیز استفاده کرد)
  • مدارک مالی شامل نامه تمکن به زبان انگلیسی – گردش شش ماهه حساب –گواهی سپرده بلند مدت یا هر اوراق بهادر رسمی دیگر مانند اسناد ملکی و اتومبیل و یا اجاره نامه نیز قابل قبول می باشد .
  • یک قطعه عکس 4.5*3.5 رنگی پشت زمینه سفید (ترجیحا جدید)
  • نامه ی اشتغال به تحصیل از دانشگاه برای دانشجویان الزامیست .

کلیه مدارک فوق می بایست به انگلیسی ترجمه شود و به تایید دادگستری نیز برسد.

 

وقت سفارت تجاری کاناداوقت سفارت تجاری کانادا

افرادی که برای حداکثر 6 ماه  قصد اقامت درکانادا جهت بررسی و برآورد طرح های تجاری را دارند می توانند برای دریافت ویزای تجاری در گروه استاندارد ویزا (Standard Visa) اقدام نمایند.

 

مدارک لازم جهت وقت تجاری کانادا

گواهی اشتغال به کار

فیش حقوقی

 حکم کارگزینی

فیش بازنشستگی

حکم بازنشستگی

پروانه کسب

 پروانه بهره برداری

 پروانه وکالت

 پروانه مطب

 کارت بازرگانی

 

وقت سفارت تحصیلی کاناداوقت سفارت دانشجویی کانادا

همان طور که می دانید دانشگاه های کانادا جزو بهترین دانشگاه های دنیا هستند و در حوزه های تخصصی رتبه های بالایی را توانسته کسب کند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کانادا برای تحصیل دارید مطمئن باشید که تحصیل در دانشگاه های کانادا می تواند در آینده، بستر مناسبی برای یافتن شغل برای شما باشد.

برای درخواست مجوز تحصیل باید نامه پذیرش از موسسات آموزشی تعیین شده داشته باشید. مدارس ابتدایی و راهنمایی کانادا نیازی به DLI ندارند. شما باید شماره ی موسسه آموزشی تعیین شده (DLI)  که با حرف O شروع می شود در فرمتان بنویسید.

مدارک لازم برای  وقت تحصیلی کانادا:

  1. مدرک پذیرش / باید نامه پذیرش را مدرسه یا دانشگاه کامل کرده و آن را برایتان بفرستند و شما باید نامه اصلی را با فرم مجوز تحصیلی پر کرده و بفرستید.
  2. مدرک شناسایی / پاسپورت خود و همراهان و۲ قطعه عکس جدید ۳٫۵*۴٫۵ زمینه سفید و هر یک از همراهان – نام و تاریخ تولد هر فرد باید پشت عکس نوشته شود.
  3. مدارک مالی
  • نامه ی بانک از کانادا اگر پولتان را به کانادا فرستاده اید.
  • نامه وام دانشجویی از موسسه مالی
  • نامه تمکن مالی ۴ ماه اخیر
  • نامه ی تمکن مالی به همراه مبلغ مبدل به دلار کانادا
  • فیش واریزی تحصیل
  • نامه ی مالی ساپورت کننده چه شخصی باشد چه موسسه

 

وقت سفارت دیدار خانواده کاناداوقت سفارت دیدار اقوام کانادا

ویزای دیدار اقوام کانادا برای متقاضیانی است که می خواهند برای دیدار اقوام ، دوستان و آشنایان وارد کانادا شوند.
به طور کلی ویزاهای ویزیتور 6 ماه اعتبار دارند و به صورت Multiple صادر می گردند، یعنی متقاضی میتواند در طول اعتبار ویزا چندین بار وارد کانادا شود. ویزاهای ویزیتور 1، 2، 5 و 10 ساله هم صادر می گردند.
در ویزای ویزیتور موارد متعددی توسط سفارت بررسی میشود که از مهمترین آنها میتوان به بررسی شرایط مالی، خانوادگی و اطمینان از ترک خاک کانادا پیش از اتمام مهلت ویزای کانادا اشاره نمود.
افسران ویزا باید در مورد توانایی مالی متقاضیان در مورد تامین مخارج سفر به کانادا، هزینه های اقامت، اسکان و هزینه های دیگر قانع شوند. درنتیجه باید اطلاعات و مدارک کامل و کافی در مورد توانایی مالی متقاضیان آماده و ارائه شود.

 

    مدارك مورد نياز براي درخواست ويزاي دیدار اقوام كانادا:

    1- اصل و کپی دعوتنامه ارسال شده از طرف فرد مقیم کانادا

    2- کپی آخرین برگه مالیاتی دعوت کننده ( Notice of Assessment )

    3-  اصل نامه اشتغال به كار دعوت كننده در كانادا

    4-  كپي پشت و رو از كارت اقامت دائم يا سيتي زني دعوت كننده

    5- اصل و كپي تمام صفحات پاسپورت متقاضی با حداقل یکسال اعتبار

    6- کپی پاسپورت های قبلی در صورت وجود ویزای معتبر در آنها

    7- کپی پاسپورت سایر اعضای خانواده که همراه شما نیستند.

    8- اصل و ترجمه شناسنامه متقاضی ویزا

    9- اصل گواهی بانکی جدید که در زمان درخواست بيش از یک ماه از تاریخ آن نگذشته باشد ( برای همه/هرحساب بانکی جاری / پس انداز، سپردۀ کوتاه مدت یا بلند مدت). گواهی بانکی باید حاوی نام شما /یا همسرتان، تاریخ افتتاح حساب، ماندۀ حساب ، تراز ميانگين و/یاگردش حساب باشد.در صورتي كه بخش بين المللي بانكي كه نامه را صادر كرده است نامه انگليسي به دعوت شونده  ارائه كندنيازي به ترجمه رسمي نيست.

    10- الف ) در صورتي كه دعوت شونده كارمند است لازم است نامه اشتغال به كار ، حكم شغلي و چند فيش حقوقي خود را ارائه كند. اصل فارسي نامه اشتغال به كار، كپي فارسي حكم شغلي و فيش هاي حقوقي به همراه ترجمه رسمي بايد ارائه شود

    ب)در صورتي كه متقاضی در شرکتی خصوصي سهامدار و یا مدير(مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره) باشد بايد مدارك مربوط به شركت خود را ترجمه رسمي نمايد. در اين موارد كپي برگه هاي مالياتي ، روزنامه رسمي شركت و ليست پرسنل بيمه شده شركت و ترجمه رسمي آنها بامهر دادگستري و تأييد امور خارجه كمك پرونده خواهد بود.(مدارک باید ترجمه رسمی گردند و دارای  مهر دادگستری و وزارت امور خارجه باشند)

    ج) در صورتي كه دعوت شونده داراي جوازكسب است و در زمينه مرتبط با آن مشغول به فعاليت است ، كپي فارسي جواز و ترجمهرسمي آن با مهر دادگستري و تأييد امور خارجه بايد ضميمه پرونده گردد.

    د )در صورتي كه دعوت شونده داراي مدركتحصيلي دانشگاهي است و در اين زمينه فعاليت ميكند ميتواند مدرك تحصيلي دانشگاهي خودرا ترجمه رسمي كند.

    11- مدارک ملکی متقاضی یا همسر ایشان شامل: اسناد املاک مسکونی و تجاری همراه با ترجمه رسمی آنها

    12-  در صورتی که فرد دیگری پرداخت هزینه های سفر و اقامت متقاضی را پرداخت مینماید باید در یک دفترخانه اسناد رسمی این موارد را در تعهدنامه قید نماید و اصل و ترجمه آن نیز لازم می باشد. علاوه بر تعهدنامه میبایست مدارک کاری شخص گارانتی کننده نیز ارائه شود.

    13-  در صورتي كه همسر متقاضي داراي شرايط شغلي مناسبي باشد مدارك شغلي همسر نيز ميتواند ضميمه پرونده شود تا شرايط مالي و شغلي او براحتي اثبات شود.

    14-  كپي برگه اشتغال به تحصيل يا آخرين گواهي تحصيلي فرزند يا فرزندان دعوت شونده همراه با ترجمه

    در صورتیکه فرزند زیر 18 سال به همراه یکی از والدین یا بدون والدین خود سفر می کند، ارائه مدارک حضانت و یا اجازه نامه از والدین و یا والد دیگر که به این سفر نمی رود، ضروری است. لطفاً فتوکپی یکمدرک شناسایی عکس دار از هر یک از والدین را در این مورد ارائه فرمایید.

    دو قطعه عكس جديد سایز 3.5 * 4.5از دعوت شونده يا دعوت شوندگان

 

    

 

 

 

از ما حمایت کنید