وقت سفارت فرانسه بصورت تجاری و توریستی

وقت سفارت فرانسه بصورت تجاری و توریستی

جهت دریافت وقت سفارت فرانسه با شماره 86044395 تماس حاصل نمایید

چگونه وقت سفارت فرانسه بگیریم؟

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(12 رای‌ها)

چگونه وقت سفارت فرانسه بگیریم؟

 

 روادید شنگن عبارت است از اجازه ورود به محدوده كشورهاي شنگن برای اقامتي کوتاه و موقت. دارنده اين نوع رواديد اجازه اشتغال نخواهد داشت اما مي تواند در طول اعتبار رواديد خود آزادانه در منطقه شنگن تردد نمايد. با روادید شنگن حداکثر مدت اقامت 90 روز می باشد که از تاريخ اولین ورود به منطقه شنگن تا مدت شش ماه معتبر می باشد. اين نوع رواديد با اعتبار یک، دو و يا چند بار ورود صادر مي شود. وقتي يكي ازکشورهای عضو معاهده شنگن روادیدي صادر كند، دارنده آن می تواند به سایر کشورهای عضو شنگن نیز سفر نماید. ولی ابتدا برای دریافت روادید، بايستي به سفارت کشوری مراجعه شود که مقصد اصلی سفر است. چنانچه مقصد اصلی مشخص نباشد، متقاضي بايستي برای درخواست روادید به سفارت كشوري مراجعه نماید كه قصد دارد از مرز آن كشور وارد محدوده شنگن شود.

در بدو ورود به محدوده شنگن علاوه بر رواديد، ساير مدارك مورد نياز كنترل خواهد شد. دارنده گذرنامه ملزم به خروج از محدوده شنگن قبل از اتمام مدت اعتبار رواديد خواهد بود.

کشور فرانسه عضو اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به فرانسه نیاز به ویزا شنگن دارید . حضور فرد متقاضی جهت انگشت نگاری و مصاحبه در روز تعیین شده از طرف سفارت الزامی می باشد

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی فرانسه

 

  1. مدارک شناسایی مورد نیاز فرد نظیر پاسپورت
  2. شناسنامه و ترجمه های آن ها
  3. نامه های بانکی
  4. اسناد مالکیت منزل یا زمین
  5. نامه های کاری فرد که نشان از اشتغال به کار وی در موقعیت خاص شغلی را دارد
  6. نامه اشتغال متقاضی به تحصیل در دانشگاه های ایران شانس خود را جهت اخذ ویزای توریستی کشور فرانسه افزایش دهند

 

توضیحاتی در مورد وقت سفارت فرانسه

 

 

اطلاعاتی دررابطه اخذ وقت سفارت کشور فرانسه 

برای تعیین وقت سفارت فرانسه می توانید از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کنید

 

چگونه می توان وقت سفارت فرانسه را اخذکرد؟

چگونه می شود وقت سفارت فرانسه را بصورت آنلاین تعیین کرد؟

مراحل دریافت وقت سفارت فرانسه چیست؟

مدارک مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت فرانسه چیست؟

مدارک لازم برای تعیین وقت تجاری سفارت فرانسه کدام است؟

برای دریافت وقت دانشجویی سفارت فرانسه چه مدارکی لازم است؟

 

 

تعیین وقت سفارت فرانسه در تهران

امروزه برای اخذ وقت سفارت از روش نوین تعیین وقت بصورت آنلاین استفاده شده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به سفارت کشور مربوطه نیست.

آدرس سفارت فرانسه به نشانی تهران ، خیابان نوفل لوشاتو ، پلاک 66-64

تلفن: 64094000

 

اخذ وقت سفارت فرانسه در تهران به صورت اینترنتی

برای دریافت وقت سفارت فرانسه به صورت آنلاین ، می توانید از با مجموعه ویزا پارت تماس حاصل فرمایید

تلفن :86043219-86044395

 

مراحل تعیین وقت سفارت فرانسه

  1. تماس تلفنی با شماره 09031991712 یا 86044395
  2. اخذ وقت سفارت توسط مجموعه ویزا پارت
  3. واریز مبلغ تعیین شده جهت اخذ وقت سفارت اتریش توسط شما
  4. ارسال وقت دریافت شده از سفارت کشور اتریش برای شما

 

مدارک لازم برای دریافت وقت سفارت فرانسه

برای اخذ وقت سفارت فرانسه ، مدارک زیر به شماره 09031991712 در تلگرام ارسال نمایید :

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • عکس مخصوص سفارت
  • شماره تلفن شخص درخواست کننده

 

وقت دانشجویی سفارت فرانسه

اصلی ترین شرط اعطای ویزای تحصیلی از سوی دولت فرانسه ، اخذ پذیرش برای تحصیل در دانشگاه های فرانسه است. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه داوطلب باید دانشجوی رشته مورد نظر در کشور خود باشد و یا مدرک تحصیلی او در کشوری که آن را کسب کرده است و هم چنین در فرانسه برای پذیرش دانشگاه کافی باشد. به عبارت دیگر دیپلم دبیرستان به تنهایی قابل قبول دانشگاه های فرانسه نیست و قبولی در کنکور دانشگاه (سراسری یا دانشگاه آزاد) در رشته و مقطع مورد نظر، پیش شرط درخواست پذیرش است.
دانشجویانی که در دانشگاه های ایران به تحصیل اشتغال دارند و یا داشته اند، باید گواهی صادره از دانشگاه و ریزنمرات مهر وموم شده ی خود ارایه دهند. در این گواهی باید منعکس باشد که فرد متقاضی از ادامه تحصیل منع نشده است. دانشکده های هنرهای عالی، و دانشگاه ها در بعضی از رشته ها (مانند پزشکی، داروسازی، اقتصاد و روانشناسی) امتحان ورودی - شامل امتحان کتبی و مصاحبه حضوری - نیز برگزار می کنند. برای دریافت پذیرش باید در این امتحان ورودی شخصا شرکت کرد.

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت دانشجویی سفارت فرانسه

  • دلایل انتخاب کشور فرانسه از نقطه نظر علمی 
  •   زندگی نامه (  CV) : رزومه تحصیلی و شغلی همراه با مشخصات فردی. 

  •     مدرک دیپلم  

  •    مدرک لیسانس و ریز نمرات لیسانس 

  •    مدرک فوق لیسانس و ریز نمرات فوق لیسانس 

  •   مدرک TCF, DELF و یا DALF 

  •  نامه و تاییدیه های سوابق کاری برای وقت سفارت فرانسه 

  •   تائیدیه از اساتید یا یکی از مسئوولین دانشگاه درباره صلاحیت علمی دانشجو (دو استاد) 

  •    کپی پاسپورت  ـ  شناسنامه و کپی شناسنامه برای وقت سفارت فرانسه 

  •   عکساندازه کادر  ۵/۳ در ۵/۴ و  فاصله  زیر چانه تا بالاترین قسمت  سر بین ۳۲ تا ۳۶ میلی متر  باشد 

  •   گواهی های زبان خارجی غیر فرانسه ( انگلیسی و عربی ) . 

  •   پروژه تحصیلی برای ادامه تحصیل در فرانسه

 

وقت تجاری سفارت فرانسه

ویزای کار درکشور فرانسه به چندین شیوه اخذ می گردد یکی از شیوه های اخذ ویزای کار این است که فرد در کشور فرانسه یک دعوت نامه کاری از یک فرد دارای شرایط که دارای شرکتی معتبردر کشور فرانسه است اخذ نماید که فرد نیز باید شرایط مورد نیاز را داشته باشد (موسسه حقوقی ملک پور در زمینه ی مهاجرت کاری به کشور فرانسه به شما مشاوره حقوقی رایگان خواهد داد.) از دیگر شرایط مورد نیاز جهت پذیرفته شدن برای ویزای کار این است که در آگهی پذیرفته شوید ، که طی مراحلی که نخست ۳ ماه در داخل کشور سپس ۳ ماه در اتحادیه اروپا آگهی شود در صورتی که فرد مد نظر یافت نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو میگیرند ، وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید. یافتن کار فرما در اروپا شرایط ویژه ای دارد که در ادامه مطالب به صورت مفصل بررسی خواهیم کرد و کارفرما پس از آگهی شغل خود باید برای استخدام فرد متقاضی، حقوقی را لحاظ نماید که کل هزینه های فرد و خانواده آن را شامل شود.

 

مدارک لازم برای دریافت وقت تجاری سفارت فرانسه

  • مدارک شناسایی مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت فرانسه
  • شناسنامه و ترجمه های آن ها
  • نامه های بانکی
  • اسناد مالکیت منزل یا زمین
  • نامه های کاری فرد که نشان از اشتغال به کار وی در موقعیت خاص شغلی را دارد
  • نامه اشتغال متقاضی به تحصیل در دانشگاه های ایران شانس خود را جهت اخذ ویزای تجاری  فرانسه، افزایش دهند

 

فرانسه را بهتر بشناسیم ...

فرانسه در غرب اروپا واقع شده و پایتخت آن شهر پاریس می باشد. این کشور ، کشوری فرهنگی و هنری بوده و دارای ادبیات ، موسیقی و تئاتر غنی و مشهور در سراسر جهان می باشد. خیلی از دانشجویان به ویژه در رشته های هنری این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. 

همچنین کشور فرانسه دارای اماکن فرهنگی و تاریخی زیادی از جمله برج ایفل ، دیزنی لند پاریس ، موزه لوور و ... می باشد 

 

اقتصاد کشور فرانسه 

بسیاری از بیمه ها ، بانک ها و شرکت های بزرگ در فرانسه خصوصی هستند. این کشور دارای شرکت های برجسته و مشهوری مانند فرانس تله کوم ، رنو و تالس است

 

صنایع مختلف در فرانسه

کشور فرانسه دارای صنایع بزرگی چون کشتی سازی ، هواپیما سازی ، خودرو سازی ، صنایع شیمیایی و محصولات فراوان کشاورزی و دامپروری می باشد 

 

آب و هوای کشور فرانسه

قسمت جنوب کشور فرانسه دارای آب و هوایی مدیترانه ای ، قسمت های شمالی و شمال شرقی آب و هوای معتدل و ناحیه غربی دارای اقلیم اقیانوسی است.

 

گردشگری و جهان گردی در فرانسه

فرانسه بالاتر از اسپانیا ، ایتالیا ، آمریکا ، انگلیس ، چین و ... به عنوان اولین کشور توریستی جهان قرار دارد. 

 

موقیعت جغرافیایی فرانسه

موقعیت جغرافیایی فرانسه


فرانسه کشوری واقع در غرب اروپاست، این کشور دارای چندین سرزمین در خارج از خاک فرانسه و جزایر اطراف آن است. فرانسه از دریای مدیترانه تا دریای شمال و دریای انگلیسی، همچنین از رودخانه راین تا اقیانوس اطلس امتداد می یابد. مساحت سرزمین فرانسه حدود 80% تگزاس است. مرتفع ترین بخش خاک فرانسه، کوه های آلپ و نزدیکی مرز دو کشور همسایه سوئیس و ایتالیا است. این قسمت نسبت به دیگر مناطق غرب اروپا بیشترین ارتفاع را از سطح دریا دارد. کوه های سرسبز و جنگلی Vosges در شمال شرق فرانسه و پیرنه (Pyrénées) در امتداد مرز اسپانیا قرار دارند. هم چنین مهم ترین رودها در این سرزمین رود های Seine، Loire، Garonne و Rhine هستند. اسپانیا، سوئیس، ایتالیا، بلژیک، لوکزامبورگ، موناکو، آندورا و بلژیک هشت کشور همسایه فرانسه هستند.

اقتصاد در فرانسه

اقتصاد در فرانسه



فرانسه مرحله گذار از یک اقتصاد مدرن و مرفه همراه با مالکیت و مداخله عمیق دولت به یک اقتصاد مبتنی بر مکانیزم بازار منتقل می‌شود.

دولت سوسیالیست، بسیاری از شرکت‌های بزرگ، بانک‌ها و بیمه‌ها را خصوصی اعلام کرد اما چندین شرکت عمده از جمله ایرفرانس، فرانس تله‌کام، رنو و تالس در اختیار دولت است و در برخی از امور به ویژه قدرت، حمل و نقل عمومی و صنایع دفاعی دولت حاکمیتی دارد.

تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2006 میلادی 902/1تریلیون دلار بود. 75/27 میلیون نفر در این کشور شاغل هستند. از این تعداد 5/71درصد در بخش خدمات، 4/24 درصد در بخش صنعت و 1/4درصد در بخش کشاورزی مشغول کارند.

نرخ بیکاری در فرانسه 7/8 درصد است و 2/6 درصد از مردم آن (آمارهای سال 2004) زیر خط فقر زندگی می‌کنند. نرخ تورم در این کشور 7/1 درصد است.

از جمله مهم‌ترین صنایع فرانسه می‌‌توان به صنایع فلزکاری، ماشین‌آلات، شیمیایی، وسائط نقلیه، مواد غذایی و مشروبات، منسوجات و البسه، هواپیماسازی، کشتی‌سازی، پتروشیمی، الکتریکی، اتمی و جنگ‌افزار اشاره کرد.

کارخانه هواپیماسازی ایرباس که هواپیمای جدیدش A380 خبرساز بوده، در این کشور قرار دارد. 

گندم، جو، سیب‌زمینی، چغندرقند، سیب، ذرت، برنج، انگور، ماهی، گاو و خوک نیز مهم‌ترین محصولات کشاورزی و دامپروری کشور را تشکیل می‌‌دهند.

در سال 2004  شرکت‌های فرانسوی 3/57 میلیارد دلار در دیگر کشورها سرمایه‌گذاری کردند تا به این ترتیب فرانسه پس از آمریکا بزرگترین کشور سرمایه‌گذار در جهان باشد.

درکشور فرانسه بالغ بر۸۴۰ هزارکیلومتر راه آسفالته و بزرگراه وجود دارد. طول راه‌آهن مورد استفاده نیز بالغ بر ۴۲ هزار و 555 کیلومتر است و ارتباطات هوایی بین‌المللی این کشور توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس، (UTA) و پروازهای داخلی توسط ایر- اینتر صورت می‌‌پذیرد.

علاوه بر قطار و اتوبوس، مترو در فرانسه بسیار پرکاربرد است. حمل و نقل در فرانسه بسیار مورد توجه است زیرا علاوه بر جمعیت 64 میلیون و 102 هزار و 140 نفری این کشور سالانه نزدیک به 80 میلیون نفر به فرانسه سفر می‌کنند.

با این حال اعتصاب‌های زیادی در سیستم حمل و نقل این کشور روی می‌دهد که گاهی حتی باعث می‌شود کشور فلج شود.

فرانسه با درآمدی برابر ۱۸۰ میلیارد فرانک در صنعت توریسم، دومین کشور پردرآمد صنعت جهانگردی بعد از آمریکاست.

هر ساله ۱۲ میلیون نفر فقط برای بازدید از موزه لوور، موزه اورسی و کاخ ورسای به پاریس می‌‌آیند در حدود ۳۹۰۰ موزه، دهها میلیون نفر را در سال به خود جذب می‌کند. ۵/۶ میلیون نفر سالانه از برج ایفل دیدن می‌کنند.


از ما حمایت کنید